CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, February 4, 2010

Oh! Hari Ini



Time : 6.45 p.m.

Date : Thursday, February 04,2010
Venue : My Room
Current Mood : Lonely


ok...now aku dalam bilik...sorang...yang laen pegi main beach soccer...lame xupdate blog...nak xnak skarang ni blog aku dah ade iklan...dan kepade sesape yang view blog aku kalau rajin klik la iklan tu kalau ade k...tolong la aku sket...hehe...arini aku ade satu je clas pagi tadi...Electrical Installation Design...ntah betul ntah tidak name subjek ni...agak kurang faham sebab aku masuk clas lambat...kenape?sebab bangun lambat...ni semua weha punye pasal sebab x kejut aku...haha...kidding dear...by the way,tengah clas tadi lecturer bagi mase 5 minit untuk rehat...aku,meor dan rizal mengambil kesempatan untuk mengisi perut kami dengan roti canai...kami ambik mase dah lebih daripada 5 minit untuk makan...kami order roti kosong 2 keping kuah banjir...sedang kami menunggu pesanan sampai,aidil dan oda pulak datang bertandang ke kedai tersebut...diorang order same macam kami rasenye...xingat pulak...meor makan sampai habis...bagus meor ni...tak membazir...rizal makan tak abes...esh2...same cam aku...tibe2 rase kenyang pulak...suruh meor habiskan malu2 plak gemok tu...rizal memaksa diri untuk habiskan jugak roti dia...meor cakap tak baik membazir...memang la ramai orang cakap macam tu...then kami masuk clas balik...lambat jugak...cik hasnizam buat muka selamba je...after take5 aku boleh la faham sikit2...kire oke la jugak daripada tak faham langsung...tapi aku rase bersalah pulak kat wan sebab tak kejut dia pegi clas sekali...siyes aku tak perasan dia tengah tidur...kalau perasan mesti aku kejut...takkan la aku saje tak kejut member pegi clas...gile kejam! sory wan...tak sengaje...

lepas clas aku terus balik ke kkf...zal cakap kami ade pegi kedai belakang lepas clas tu...tapi aku rase takde...terus balik kkf sebab aku pon tak pakai helmet mase tu...dia mimpi kot...melawak zal...sampai je kkf aku terus start aktiviti harian aku...berDOTA...fuhhh...menang besar...sampai la pukul berape tah aku main dengan zal...lepas habis main kami keluar pergi makan...dah lewat mase tu untuk lunch...so kami anggap je la dinner dengan nasi lemak semata-mata...zal punye idea la ni...aku dah mati akal nak cari tempat makan...biase la petang2 susah nak cari nasi lauk...sebab tak jumpa...nak makan nasi ekonomi rase macam takde selera...nasilemak pon boleh la...aku makan 2 bungkus,zal makan 2 bungkus...lepas tu zal nak singgah kedai beli panadol...migrain katenye...dia beli sekali dengan sabun basuh baju...nak hilangkan migrain kot...aku teringin nak makan roti cheese tapi tak jadi beli sebab dah nak expired...lepas tu hujan lebat...kami singgah kat kedai elektrik dekat2 dengan kedai zal beli sabun tadi...tunggu lame la jugak baru hujan berenti...

ondaway balik kami singgah kedai belakang...beli la apa yang patut...ondaway balik dari kedai my dad call...dia cerita pasal cousin aku kena pukul dengan senior kat sekolah sebab kantoi bawak rokok...standard la tu...tapi bapak aku tak puas hati...nasib baik sekolah tu jauh...kalau tak tak tau la...haha...pak cik aku pulak cakap biar je dia kena pukul...pengajaran sebab dia hisap rokok...so,kepada dia,sabar je la yeee...sebaik sampai kkf,aku dan zal sambung aktiviti harian kami...kemudian afly balik sambil bawak 2 bungkus laksa...dia offer kat aku satu...wahhh...rezeki...aku memang nak makan laksa...teringin je 2 3 hari ni...tapi zal tak makan so takkan dia nak teman je aku makan...rase tak best la pulak kan....aku makan setengah je...lagi setengah aku tinggal la untuk sapa2 yang lapar...sila habiskan...dan sekarang aku sedang update blog yang dah lame aku tinggal...

cukup la...tak larat dah...kalau rajin malam ni aku update lagi...housemate aku ada tutorial PLC malam ni...not for me...so aku free...tapi aku kena siapkan report EID...esok pagi kena submit....urghhhh...neway,enough for now...later~~~



-A.S.A.P-

0 komen:

Klik! Sahaja