CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, February 5, 2010

Oh! Mengantuk



Time : 1.41 a.m.

Date : Friday, February 05,2010
Venue : My Room
Current Mood : Sleepy


haih...mengantuknyeee...ak dah janji nak post malam ni...so aku kene post jugak la...pendek pon pendek la...nape ngantuk awal malam ni aku pon taktau...aku baru lepas siapkan repot EID...walaupun agak mengedit tapi aku puas hati sebab dah siap...hehe...aku boleh tido dengan nyenyak sikit...sikit je la sebab aku tak print lagi...da mengantuk gile2 malas plak nak print...aaaaa...baru lepas chat dengan gumux...die gile...nak text WEHA jap...sian dia tunggu aku wat repot lame sangat...current song : Nurani by Kristal...nak tido...ngantuk da...esok clas aku pukul 9...nanti esok aku post pasal clas...mesti ade yang menarik...hehe...nak tau? wait for me~




-A.S.A.P-

0 komen:

Klik! Sahaja