CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, March 2, 2010

About Today,Yesterday,Day Before Yesterday n So On.........



Time : 11.21 p.m.

Date : Tuesday, March 2,2010
Venue : My Room
Current Mood : Fresh & Lonely


lamenye rase tak update blog ni...memang lame pon...rase malas...tension...takde kekuatan nak update...takde cerita menarik nak dikongsi...bosan...YM sepi...skype apatah lagi...cume fon yang berbunyi2...urm...hati tak tenteram...masalah bertimbun...kerja berlonggok...assignment berlambak...semua belum setel...study very slow...dimm...nak post pon takde idea...suddenly YM stuck...arhhh...perah idea......

Malaysia Carnival Innovative 2010...best gak...aku join koir...lagu patriotik kot...bole tahan la aktiviti macam ni...next time boleh join lagi any activity...latihan kami berjalan selama tiga hari...sepanjang latihan memang enjoy sebab kitorang juz kene nyanyi je...sape yang tak suke nyanyi kan...then catch up with formation...agak susah nak adjust sebab time training lain dengan atas stage...sabtu malam dah kene perform...time training tu boleh kenal dengan ramai orang...termasuk International Student dari Indonesia...tapi tak kenal sangat pon...camtu jela...sabtu petang semua peserta dipaksa hadir ke Dewan 2020 untuk latihan...baru la nampak macam mane pergerakan masuk time atas stage...so after dat shud be no problems...tapi masalah pulak dengan suara yang tak berapa nak dengar...microphone diletak antara barisan peserta koir...blakang aku zal,sebelah aku meor...meor tak berani nak berhadapan dengan mic...haha...then latihan bermula dan berakhir agak lewat...rase2 pukul 6.30 ptg kot...lepas latihan diorang sibuk2 nak naik hot air balloon...aku ngan zal tak sempat sebab sampai2 dah ramai orang...que dah panjang...so malas nak beratur punye pasal tak merase la naik bende alah tu...takpela...then aku ngan zal take a walk dalam dewan...saje tengok2 pameran...boleh tahan la...banyak invention baru yang tak penah terpikior...malam tu perform...........


baju hitam takde...camne ni...wajib pakai baju hitam...masalah...kemeja biru apit ade...sebat jela ape yang ade...then chain menyelamatkan keadaan...bagi baju hitam mane tah dia dapat...orait...baju dah ade...seluar hitam? ade la jugak...biru nak dekat2 hitam...tapi dah sizen gile...boleh la tu daripade takde...tapi pasal kasut langsung tak teringat...kasut hitam...semua nak hitam mati la camni...so aku pakai je kasut cam biase...kasut apit...converse coklet...sampai kat dewan chain tegur aku pasal kasut...laaaaa...boleh aku tak perasan aku pakai kasut coklet...hahahaa...lawak gak...so untuk cover aku cari orang yang tak pakai kasut hitam...takde? oh no! ahh...lantak la asalkan aku pakai kasut...tibe2 alimin tukar baju kat toilet...kemeja hijau? selamat aku...then aku tenampak pulak sorang brader ni pakai kasut adidas coklet...makin selamat aku...haha...neway persembahan malam tu not bad la...kire success la jugak...n we really enjoy dancing poco poco and chicken dance...NC terbaek...haha...poco poco 2 kali...tak semput ke...semangat yang tak pernah hilang...respek la cmni...after carnival malam tu kitorang makan kat burger cafe...mayonis unlimited...habis boleh mintak lagi...sangat puas hati...harga murah...bese la orang tak pernah makan kat situ...camni la jadinye...

sampai situ jela hari yang enjoy...esok dan seterusnya merupakan hari2 yang agak bosan...isnin ade clas...hari ni takde clas...tapi bosan sangat...dok atas katil dalam bilik depan laptop sepanjang hari membaca blog Oh! Tidak...ade gak main DotA sepam dua...sampai sekarang,still bosan...takde mood nak buat assignment...very well then............

HERE I AM! PEACE~SAKAI~







-A.S.A.P-

2 komen:

missGee said...

budak cacat!

..::aLeP::.. said...

ate bio le nk jadi budak cacat skali skale!

Klik! Sahaja