CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, May 7, 2009

Oh! Bosan Lagi



Time : 8:19 p.m.
Date : Thursday, Mei 07,2009
Venue : My Room
Current Mood : Palat Juge

kebosanan melanda jiwa yang sedang kacau...tidakkkk!!!


aduh...bosan nak mati dok sorg2...myspacers sedang sibuk melayan rakan masing2...


aku tidak dilayan...bese r owg x market...hua3!!!tiket balek ke epo belum dibeli...


nak chatting,xde fren un9 ym...aduh busan....kenape kaw hadir...


skang ak dduk lam gelap,lmpu sume ttup...kan besh kalaw......ehem2....ngeeee~


btw,ak lom mdi agy meyh...cejok gile ujan dr ptg td...


aku arap sangat owang yang ak admirer mcj ak...tp xde pown...cdey pown ade gak...duhh3...


bia la die ngan boy die...die da TERIKAT ngn boy die...


eh,ade mesej masuk...whoaa!!! besh2...from da admirer one...


tp die ckp,'U G LA KAT GURL2 U TU'...


'GURL2'??????????


WTF!!! chantek sket...kalo stakat usha kat kumen myspace,xyah la cakap camtu...


aduh...u spoil my mood la darl...kamon la...asal tetibe na cakap camtu plak...


kalo stakat usha pic kat profile aku,memang ade pic pompuan...tapi tu sume fren je la...


aku bukan MARKET pown nak ade banyak gurl...laen la dy MARKET...ley r ade banyak boy...


and 1 more bende yang paling aku xsuke,xreply mesej...gile benci...


at lease reply la mesej...kalo marah pown cakap la need time kea...


ni tibe2 tros senyap...kite yang xbesalah agak blank...


aduhhhhh..................enough for dat...semak pale~




Time : 10:06 p.m.
Date : Thursday, Mei 07,2009
Venue : My Room
Current Mood : Palat Lagi


hurm...belom mandi juge...bile aku nak gi mandi tah...dak rumah sume da blek...enset ade sampai dua,satu pown x bunyi2 dari tadi...memang ari yang palat ntok aku...tapi ari2 memang ari yang palat...myspace banyak fren...sume sombong...nyesal aku add banyak2...yang add aku pown same...arap2 sape yang bace ney kumen la kt myspace ak k...



TAKE A LOOK AT THIS DUDE :



what a great event we ave dis 6 june...whoa!

korang sti tanak miss dis event rite?

bagi yang berminat la...yang xberminat,back off!

dont try to be a spoiler...




-A.S.A.P-

0 komen:

Klik! Sahaja